Wat moet er allemaal mee ??? - Reisverslag uit Prinsejacht, Nederland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Wat moet er allemaal mee ??? - Reisverslag uit Prinsejacht, Nederland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Wat moet er allemaal mee ???

Blijf op de hoogte en volg Paul

20 Maart 2017 | Nederland, Prinsejacht

Wat moet er allemaal mee ???
In Chicago is het ong. 5 graden en regenachtig en in Las Vegas tegen de 30 graden.
Soly hhit, dat wordt puzzelen: lange broek-korte broek, dikke trui-dunne trui, zwemkleding-regenkleding, korte mouw-lange mouw, toiletspullen, i-pod, i-pad, laders, verrekijker, e-readers, kaarten, Kolonisten van Catan, rummicub, slippers, schoenen, wandelschoenen, videocamera, fotocamera !!!!
En dat allemaal binnen de 23 kg p.p.
Nou ja, iets vergeten dan kunnen we het daar altijd nog kopen en hebben we van iets te weinig dan hebben ze er daar in de USA wel een oplossing voor: the washing machine !!!
CU

• 21 Maart 2017 - 17:35

Marian:

Nou, jullie staan er goed voor!! een hele fijne vakantie met zn viertjes en hou ons idd op de hoogte met af en toe wat fotokes en een mooir reisverslag. Maar dat kunnen we aan jou wel overlaten he Paulus?
    goeie reis en kom allemaal veilig weer terug!!