Nambe Park - Reisverslag uit En Medio, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Nambe Park - Reisverslag uit En Medio, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Nambe Park

Blijf op de hoogte en volg Paul

30 Maart 2017 | Verenigde Staten, En Medio

Ik ga even wat corrigeren....... en je kunt op je klompen aanvoelen dat dat Under Presure is.
Als Iris 's'morgens vroeg naar nr. 100 gaat en door de burelen van ons slagschip sluipt dan is het inderdaad nog schemer en heb ik mijn lenzen nog niet in en loopt ze vrij snel i.v.m. de hoge nood en dus kan ik niet met stellige zekerheid zeggen dat je dat liever niet wil zien. Dus Iris bij deze, ik wil het wel graag zien, langzamer lopen dus en een lampje aandoen dan komt het allemaal goed.
Enhu...... ik ook van jou !!!
Zo Harry dat is opgelost.
Vanaf het moment dat we vertrokken vanuit Nuenen, nu een week geleden, waren we het er al vrij snel over eens dat ieder van ons zijn of haar kwaliteiten had en dat dat goed op elkaar aansloot voor de komende weken.
Alleen is het heel jammer en frustrerend iedere keer te moeten horen van.... inderdaad Iris, dat ze die van mij nog steeds niet heeft ontdekt. En dan heeft ze het over die kwaliteiten.
Heel jammerrrrrrr, je kunt je voorstellen hoe dat de stemming aan boord beïnvloed. Het had zo leuk en gezellig kunnen zijn.
Ook kom ik even terug op wat ik melde over Route 66.
Gisteren hebben we een stuk gereden over deze Route 66 en kwamen uit bij Santa Rosa. Zeer mooi stuk om te rijden en nemen onze rust bij een automuseum met de mooiste oude Fords, Chevrolets, Buicks. Zeker 30 stuks. Geweldig, nostalgie ten top.
Allemaal spik en span gepoetst en glimmend als een biljartbal.
Bekleding in de kleur van de auto, dashboard in de kleur van de auto, super velgen en een partij chroom eraan verwerkt dat je welhaast een zonnebril nodig hebt om er rond te lopen.
Willem had nog interesse in een Stingray maar deze lag iets boven het budget en paste overigens ook niet in de koffer.
Shipment koste maar 3000,- dollar.
Dus Route 66 heeft meerdere gezichten, leuk om te ervaren en bij deze, het is allemaal oud maar niet allemaal "ouwe meuk". Eerlijk is eerlijk.
Trouwens alle auto's rijden hier met maar 1 nummerbord, en wel achterop de auto. En vaak is het dan ook nog maar een geplastificeerd stukje papier wat ergens onder of tussen geklemd zit. Strange !!
Bij ons schip zit aan de achterkant helemaal boven aan het raam aan de binnenkant een papiertje met wat nummers erop geplakt. Dat is dan ons nummerbord.
Tsja.... zo kan het ook.
Gisterenavond Santa Fe in geweest. Met de stadsbus naar het centrum en daar de zaak een beetje onveilig gemaakt. Uiteindelijk bij The Shed heerlijk mexicaans gegeten, stonden om 23.00 uur weer buiten maar in heel Santa Fe geen taxi te krijgen, er waren er geen.
Iemand van de bediening heeft toen Uber Taxi ingeschakeld, was een vriend van haar, en 20 minuten later werden we voor de camper afgezet. Super systeem.
Na nogmaals een bezoek aan Santa Fe vandaag, waar Iris zich iets heeft laten insmeren of was het aansmeren ( je herkent ze binnenkort niet meer) zijn we naar Nambe Pueblo gereden.
We besloten te blijven overnachten in het park in de bergen. Je hebt hier een grote dam, watervallen en een meer. De eerste trail hebben we al gelopen. Het park ging op slot en wij waren de enigste die bleven staan. Spannend !!! Laat de beren maar komen.
Het grote nadeel is dat we hier geen enkele verbinding hebben.
Wij begrijpen dat jullie ontzettend teleurgesteld zijn als je bij het ontwaken geen onderhoudend verslag tot je kunt nemen. Maar er komen betere tijden, dat dan weer wel.
En voor vandaag geldt:
Mr. Blue Sky

• 31 Maart 2017 - 20:29

Ludy:

Jullie eindigen in las vegas, begreep ik.
    Ik heb van een aantal collega's begrepen dat dé atttractie qua restaurants daar het hartattack grill restaurant is.
    Zet maar vast de huisburger op het menu.... als je m op krijgt is ie gratis.
    En zoniet dan beland je op het podium. Google maar ff
    Have fun

• 01 April 2017 - 17:07

Harry:

Hallo Reizigers,
    Fijn Paul dat je dat dingetje met Iris hebt geklaard.
    Jij bent toch een man met vele kwaliteiten das duidelijk, Iris gaat ze nog vast ondekken een kan ik alvast verklappen, een uitstekend schrijver van reisverhalen. Zo die veer kun je in je..... Steken.
    Rij voorzichtig en vooral genieten.
    Harry.