Who is Autistisch - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Who is Autistisch - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Who is Autistisch

Blijf op de hoogte en volg Paul

08 April 2017 | Verenigde Staten, Williams

Ons slagschip heeft 6 wielen en voor de kenners van banden onder ons,
245 / 90 R 195. Echt BIG !!!
2 wielen voor en 4 wielen achter, twee aan twee naast elkaar.
Het is, zoals al eerder vermeld, een slagschip maar dan wel een slagschip van Amerikaanse kwaliteit.
Als je ziet hoe de gordijntjes voor de ramen zijn opgehangen dan ga je janken. Hebben we dus ook gedaan, alle 4 !!!
Zo'n poppenspul gebruikten ze bij Chateau in de jaren 40, lang voordat ze failliet gingen.
De deur die toegang geeft tot het gehele complex heeft een slothaak die we al diverse malen hebben moeten repareren. Of de deur sloot niet of als hij sloot ging hij niet meer open. Nu moet je er tegenaan schoppen om hem open te krijgen. En dat is zeker niet de bedoeling.
Als al eerder aangehaald, het verdomd dunne matras op het automatische bed.
4 cm. !!! Wie verzint zo iets, zie je er al zo'n "burger" gevulde Amerikaan op liggen. Ja misschien wel, die hebben plenty kussentjes van zichzelf.
Maar wij met onze afgetrainde lichamen ??
Dat levert alleen maar rugklachten op.
Een gigantische badkamer met douche, douchedeur, 6 kasten, porseleinen !! wc pot dakraam met ventilator en een wasbakje waar je, als je je tanden gepoetst hebt en je wilt spugen na het spoelen, er meer dan de helft naast ligt.
Je kunt er je vingers een voor een in wassen, dat dan weer wel.
Hoe bedenk je het !!!
Schroeven die er scheef in gedraaid zijn of al dol zijn zodat je ze niet vast kunt krijgen.
Raamlijsten die hier en daar al los zitten en niet vast te zetten zijn.
En hij is SPIKSPLINTER NIEUW uit de fabriek aan ons meegegeven.
Je gelooft het niet als je het zelf niet gezien hebt.
Iets geheel anders !!!
Ze beweren hier aan boord dat ik, schrijver dezes, autistisch ben ?????????????
Als we kaarten zet ik mijn kaarten in precies de andere volgorde als hun alle 3, en dan zeggen ze tegen mij dat ik autistisch ben ????
Als we boodschappen doen rij ik met de boodschappenkar alle gangen een voor een en op volgorde af, zij lopen met z'n 3en kris kras door de Walmart en hebben alle gangen 6 keer gehad, en dan zeggen ze tegen mij dat ik autistisch ben ????
Bij het afwassen was ik eerst de vorken af, daarna de messen dan de lepels vervolgens de borden enz., zij gooien alles in de bak en beginnen te rommelen met als resultaat dat de helft terug de bak in kan omdat het nog niet schoon is, en dan zeggen ze tegen mij dat ik autistisch ben ??????
Ik snap het niet hoor:
Zeg ik dat we rechts af moeten zegt Willem nee rechtdoor, wat blijkt toch rechtsaf.
Als er iemand alles beter weet en anders doet en gewoon lomp is is het Iris.
En ons Aniet heeft altijd gelijk ook al heeft ze het niet en ze luistert zo wie zo nooit naar mij.
En dan zeggen ze tegen mij dat ik autistisch ben ????????????
Bulls...... !!!!!!!!!!!!
Gisteren een groot deel van de dag gebruikt om ons te verplaatsen van Hurricane City naar Flagstaff. En weer urenlang rijden door bergen, dorre steppen en woestijnen, mooie vergezichten, saaie zandvlaktes. Je kunt je nu enigszins voorstellen hoe de cowboys en Indians, long time ago, zich met hun gammele huifkarren, paarden, koeien en huisraad gevoeld moeten hebben.
Wat is Amerika groot !!! ENORM !!!
Maar tot nog toe heeft er niemand aan boord, maar dan ook niemand, spijt van deze schitterende, onvergetelijke reis.
Go your own way
CU

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Williams

Paul

Willem, Iris, Anita en Paul gaan naar Amerika.

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 105319

Voorgaande reizen:

23 Maart 2017 - 17 April 2017

Wapi goes America

26 December 2015 - 19 Januari 2016

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: