Lichte chaos - Reisverslag uit Prinsejacht, Nederland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Lichte chaos - Reisverslag uit Prinsejacht, Nederland van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Lichte chaos

Blijf op de hoogte en volg Paul

22 Maart 2017 | Nederland, Prinsejacht

Lichte chaos vandaag.
Even lekker inchecken anders kom je morgen namelijk niet weg.
Althans dat had ik gedacht. Maar als je met je derde doopnaam Henrica heet en de reisorganisator heeft daar Hendrica van gemaakt dan zegt zo'n computer: het matcht niet, u kunt niet inchecken. Shit, paniek paniek.
Reisorganisatie in Rotterdam gebeld, je ziet wel niet alles in 010 gaat goed, zij gebeld met Swiss Air, zij weer met United Airlines, zij weer met Amerika, iedereen zoekt het uit en naar een oplossing en vervolgens belt iedereen weer naar elkaar maar dan the other way round.
Het is nu bekend, je moet nu kunnen inchecken is het antwoord. Direct geprobeerd....... maar helaas, wordt niet geaccepteerd. Er wordt even overwogen om dan maar met z'n 3en te gaan maar dat stuit toch op wat weerstand. Heel raarrrrrr !!!
Maar goed, weer bellen met 010.....
Zorg dat je morgenvroeg ruim op tijd bij de incheckbalie staat dan komt het zeker goed...... zeggen ze daar.
We wait and see.
Iris had al een tijdje last van haar arm, gaat naar de dokter en krijgt diclofenac.
Anita krijgt van de week last van haar tong, gaat naar de dokter en krijgt diclofenac.
Ik ga vandaag naar de dokter met mijn hielspoor en kom thuis met diclofenac.
En Willem heeft al meer als een jaar last van zijn achillespees en slikt ook iets.... misschien wel diclofenac.
Goed bezig !!!!
Ondertussen past alles in de tassen en de rugzak. Gewicht 18 en 16 kg. terwijl we 23 kg pp mee mogen nemen, dus er kan nog wat geshopt worden in de US.
Nog een nachtje, onrustig, slapen en off we go.
En ondanks alles: Keep your head up !!

  • 22 Maart 2017 - 21:38

    BEN:

    Dus diclofanc is het nieuwe chardonnay deze reis .... ook lekker .... denk ik
    Sterkte morgen

  • 23 Maart 2017 - 08:22

    Ben En Annie Rijken:

    Geen paniek mensen. Jammer dat we nauwelijks tips konden meegeven vooraf, want wij zijn ervaren camper-rijders in de States maar niettemin veel plezier en succes en geniet ze! En op de camping 30 amp bijkopen anders slaan de stoppen door bij het koken terwijl ook de koelkast aan staat. Nogmaals veel plezier en maak er het beste van. Onze Road-map ligt bij de laptop.
    Vele groetjes van ons, Annie en Ben.

  • 23 Maart 2017 - 13:31

    Lambert:

    Nu zie ik eindelijk ergens 'States' staan. Eerder was ik zelf in alle staten omdat ik er maar niet achter kwam waar jullie ergens vertoefden! Langere tijd dacht ik aan wadlopen in het sfeervolle Pieterburen. Als je Henrica heet zou ik niet verder weg gaan dan Zuid-Luxemburg. Van zo'n naam blijf je heel je leven last houden. Ik spaar foto's van muren dus als jullie nog in de buurt van Mexico komen..... De Berlijnse Muur heb ik al en ook de Muur van Geraardsbergen. Als het beeld van dit bericht overigens wat vertroebeld overkomt dan ligt dat aan mijn hooikoorts. Ik zit nu het hele scherm onder te niezen en er zitten geen ruitenwissers op. Heeft Anita last van haar tong? Dan moet ze een tongschraper kopen. Dan zit dat meisje weer snel lekker in haar vel. Strak is al eerder gerealiseerd. Paul, met jouw charme moet het mogelijk zijn dat jij Vrouwtje Trump nog een keer 'grabt by her Pussy'. Zo'n leuke Oostblokker moet je niet laten schieten. Zijn jullie wel terug voor het Grote Feest op de Coolsingel? En ik ga ervoor pleiten dat ook het Stadhuisplein hier weer volloopt. Dat hoort bij zo'n mooie derde plek. Dan kunnen we ons zelf ook weer eens laten vollopen. It's Merloo time........
    Jongelui, veel plezier on Route 66 in dit toch wel behoorlijk grote land, vergis je niet. Over een paar dagen gaat hier de klok vooruit. Jullie ook maar doen als je een Nederlands horloge hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Prinsejacht

Paul

Willem, Iris, Anita en Paul gaan naar Amerika.

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 105343

Voorgaande reizen:

23 Maart 2017 - 17 April 2017

Wapi goes America

26 December 2015 - 19 Januari 2016

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: