St. Louis - Reisverslag uit Cahokia, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu St. Louis - Reisverslag uit Cahokia, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

St. Louis

Blijf op de hoogte en volg Paul

25 Maart 2017 | Verenigde Staten, Cahokia

Zeg maar nee dan krijg je er acht, hahaha.
En die app Waarbenjij hier maar de melding geven: uploaden niet gelukt, uploaden niet gelukt en wij maar steeds opnieuw proberen !!!!
Alleen de foto van ons slagschip The Renteprice is niet doorgekomen maar dat lossen we nog wel op.
Nog even over ons slagschip, er zit een V 10 motor in, heeft ong. 63 stopcontacten aan boord, luidspeakers aan de buitenkant, twee ventilatoren bij de bestuurder en bijrijder, schotel op het dak, brandblusser in de hut, acht opbergluiken rondom aan de buitenkant,14 ventilatiegaten in het dak, 48 lampen door het gehele complex verstopt, rookmelder en koolmonoxidemelder en trekhaak, je weet maar nooit !!!!
Door zijn gewicht en vering "danst" hij een beetje over de weg en het is een behoorlijke windvanger, en dat wil wel op die open vlaktes.
We rijden over eindeloze wegen die zo slecht zijn dat de " oude Tilburgse weg" ( wie heeft hem in het verleden niet bereden, kadegedeng, kadegedeng je weet wel van Truus Geeuwis ) er een smouth lane bij was. Jezus, veel werk voor Humpie Trumpie.
Gisteren gereden van Middlebury naar Bluffton en daar een KOA (campground) genomen.
Een campground is anders als bij ons camping. Stroken gravel met een elektriciteitspaal is waar je je camper neerzet en that's it. Oh ja en ook een oude velg bij elke plek. Een wat ??? Een oude velg, daar kun je mooi een vuurtje in stoken als kampvuur of als BBQ. De receptie is niet bemand, vul maar een formulier in en stop deze met geld, zelf opzoeken op een prijslijstje, in een enveloppe en gooi maar in een brievenbus.
Wel gratis wifi, dat dan weer wel.
Iris pissig, ik had gewonnen met Catannen, je weet wel dat spel met hout, wol, steen,erts enz. Jammerrrrrrrrrrr !!!!
Na de nodige plichtplegingen, zoals wassen, plassen, eten en drinken on the road to Saint Louis.
Saint Louis de stad van de Gateway Arch, 192 mtr hoog en 192 mtr tussen de twee poten en uiteraard van Chuck Berry, geboren en gestorven in Saint Louis en de Godfather of rock and roll.
Wie kent niet het nummer wat gezongen is door Chuck Berry, Fats Domino en Louis Armstrong over de blauwe bessen heuvel.
?????????????????????????
Je weet wel:
I found my thrill
On Blueberry Hill
On Blueberry Hill
When i found you

• 26 Maart 2017 - 21:53

Elst-City:

Wat is het toch weer heerlijk om de verhalen voorbij te zien komen. We kunnen hier uiteraard niet wachten op de foto's van het slagschip, wat een mazzel hebben jullie daarmee toch zeg bah bah we zijn behoorlijk jaloers hier

• 26 Maart 2017 - 21:55

Elst-City:

Daar kwam nog achteraan.........

Geniet ervan met volle teugen en we kijken uit naar de komende avonturen.

Dikke kus van de 3 Musketiers uit Elst-City