Las Vegas - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Bracken, Verenigde Staten van Paul Gulikers - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Paul

15 April 2017 | Verenigde Staten, Bracken

Dankje Ben, maar ik ga nog gewoon even verder. De dagen in Las Vegas tik ik nog even weg op dit display.
Ik heb nog nooit zo'n vreemd samengesteld ontbijt gehad, alles mocht/moest op en leeg dus werkelijk van alles kwam op tafel.
Lekker in de zon aan Lake Mead met m'n schatje en twee lieve vrienden aan de ochtenddis.
Brood, jam, kaas, vlees, eieren, pate, chocopasta, boter, roomboter, smeerkaas, tomaten, komkommer, M&M's, koekjes, augurken, buggels, pinda's, zout, peper, jus d'orange, thee, koffie, water, sinas, bier, wijn, worteltjes, sla, mayonaise, ketchup je kon het zo gek niet bedenken of het stond er. Delicious !!!!!!!
Nadat Iris mij om een of andere onduidelijke reden aangevallen had met een hard, echt hard, gekookt ei, aauuww, hebben we alle overblijfselen van het losbandige leven (voedsel en drank) van de afgelopen drie weken bij Stu neergezet aangezien hij nog niet boven water was, hij houdt zo wie zo niet van water, en dus in diepe slaap verkeerde.
Op naar het eindstation van ons slagschip en onze rondreis door the U.S.
Klinkt heel wat, rondreis door de U.S., maar feitelijk hebben we maar een ieniemienie stukje beleefd dus zal het er toch nog een keer van moeten komen in de nabije toekomst.
De controle bij inleveren was ook weer echt Amerikaans, met de franse slag, chaotisch, van de hak op de tak, rommelig en met zeker 16 formulieren.
Maar uiteindelijk kregen we de olie die we erin gedaan hebben netjes vergoed en bleek de halfslachtige controle
van het gehele complex, in nog geen 6 minuten, geen problemen op te leveren.
Hier hebben wij afscheid genomen van onze slaapplek, eetplek, lachplek, drinkplek, kaartplek, catanplek, rikplek, wipplek.... ja er was ook een speeltuintje aan boord. We zullen hem missen !!!! Maar gelukkig hebben we de foto's nog.
In de shuttlebus naar het hotel Excalibur in Vegas !!!!
Inchecken !!!!! Kom je een hal binnen die zo groot is als morgen de hele dag en hij staat ook nog eens vol, nee overvol met gokmachines. Waauuww !!! En overal gleuf vullende mensen die graag van hun geld afwillen. Indrukwekkend............zielig.
Ik wist dat er gegokt werd, ik had me er een voorstelling bij gemaakt maar dit had ik niet verwacht. Buiten proporties.
Bij de incheckbalie een rij van hier tot Tokio, zo'n idiote drukte, dit gaat nergens over. Na een dikke, voor lokale begrippen hele dikke, drie kwartier waren we ingecheckt maar hadden nog geen kamernr. die volgt per email later op de dag. Bagage inleveren en naar de eerste verdieping om iets te eten, je kunt geen keus maken zoveel aanbod is er.
Wat een drukte, wat een verkeer, wat een mensen, ongelofelijk !!!
De raarste figuren lopen er rond en ze doen de gekste dingen. Alles kan hier schijnbaar.
Even een paar uurtjes rondlopen en je vergapen en verwonderen over al die gekte die Vegas heet.
Tijdens het nasi diner op de camping met Stu had hij ons uitgenodigd voor een diner in Vegas. Hij vroeg wat we wilden eten en waar, geen idee maar live country muziek en nice looking bediening was het enige wat we konden verzinnen.
Hij zou om 19.30 uur met zijn Corvette voor het hotel aankomen en inderdaad om 19.28 hoorden we zijn bolide al aankomen en stipt op tijd stapte hij , redelijk verzorgd, enigszins hier en daar geschoren, cowboyboots, leren petje op, op ons af. Hij was zou blij als een kind.
Hij kreeg aandacht en dat zag je aan hem af. Zo excentriek als wij hem vonden op de camping zo normaal was hij hier in Vegas, er liepen hier zoveel van die mafkezen rond dat hij geheel niet opviel.
Hup de taxi in, op naar Gilley's een country restaurant met live muziek en vrouwelijke bediening in minuscule bikinietjes, die weinig aan de verbeelding over lieten, en uiteraard een vetleren cowboyhoed op.
Grandioos je keek je ogen uit...... naar die live band, hahaha. Willem kreeg er geen genoeg van, zijn telefoon staat vol met tientallen foto's van ........ cowboy hoeden.
Super gegeten, nog nooit zo'n lekkere spareribs weggewerkt, de muziek was prima, de bediening was hot en Stu was in zijn element. Laat op de avond hebben we afscheid genomen van een remarkable figuur met een hart van goud. Eerste inschatting was heel anders als datgene wat er nu op onze harde schijf achter blijft.
Je kunt je vergissen.
Op weg naar de kamer kun je de verleiding om te gokken niet weerstaan, dus even ons geluk beproefd, Willem is gelukkig in het spel ik in de liefde.
De laatste fles wijn op de kamer weg getikt en om 02.30 voldaan en tevreden in slaap gevallen, terwijl om ons heen het circus gewoon door blijft draaien, 24/7, zooitje idioten !!!!!
Viva Las Vegas
CU


  • 15 April 2017 - 19:17

    Lambert:

    Las Vegas is, zo blijkt, geen steek veranderd, grappig om te lezen. Wij mochten destijds gratis eten omdat ze er vanuit gingen dat je toch al genoeg geld in de diverse sleuven stopte. Nederlanders en Schotten werden overigens wel extra in de gaten gehouden. Ik haalde mijn pinpas wel eens door een bepaalde sleuf maar wist niet waar ik de pincode moest intoetsen...... Blij dat ik mijn deelnemerskaart van de BankGiroLoterij bij me had. Gokverslaafd is inderdaad een lastige al zie ik hier, net als in Las Vegas, tussen de middag nog geen huismoeders met een schortje voor en met krulspelden in achter zo'n eenarmige bandiet kruipen. De dollars zaten dan in het schortje. Ik lees overigens in jullie verslag niets over Tom Jones ('Grab her by her pussycat') en Celine Dion (puntje d'rin, puntje d'ruit, ja zo gaat ie goed) want die schijnen daar toch ook ergens de klanten lastig te vallen. Tja, laten we maar niet te snel (ver)oordelen. Ik kan me voorstellen dat de lokale gokkers ook medelijden met ons hebben als we tegen beter weten in weer een seizoenkaart van PSV bestellen. Over verslaafd gesproken. Met gokken kun je nog ooit iets terug verwachten, met dat laatste niet. Misschien is dat dan ook meer 'doneren' en aftrekbaar voor de fiscus.
    Ik kan me herinneren dat het op de Strip 's nachts net zo heet was als overdag. Je zit tenslotte toch midden in de woestijn, al zul je niet zo snel een kamelenkaravaan of Touaregs zien.
    Heeft Giley's nog een paar dependances hier in de buurt? Die bediening spreekt me namelijk wel aan. En jullie je vrouwen maar proberen wijs te maken dat het toch de tafelpoot is die in de weg zit.
    Ik ga me nu voorbereiden op het Paasfeest. Met een dikke acht graden morgen eieren zoeken met je handschoenen aan.
    Geen idee wanneer en of jullie deze kant nog in komen, maar toch vast een goede reis toegewenst. Nog een vliegtip, met de MH-17 in mijn achterhoofd, vlieg beter niet over Noord-Korea of Afghanistan. In laatstgenoemde land heeft de heer Trump zojuist de 'Moeder der Bommen' laten vallen en dat was niet per ongeluk. Volop protesten natuurlijk in de pers van verongelijkt vrouwvolk. Niet over het bombardement zelf maar waarom nu 'Moeder der Bommen' en niet 'Vader der Bommen'? Moeder Aarde heeft het niet makkelijk nowadays......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bracken

Paul

Willem, Iris, Anita en Paul gaan naar Amerika.

Actief sinds 13 Dec. 2015
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 105330

Voorgaande reizen:

23 Maart 2017 - 17 April 2017

Wapi goes America

26 December 2015 - 19 Januari 2016

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: